joi, 7 martie 2013

Creativitate şi Bach


Mă simt cam necreativ în ultima vreme. Iar prin "necreativ" se înţelege că sunt convins că am o conopidă în loc de creier. 
Pentru  că eu sunt om de acţiune, mă gândesc să fac ceva în privinţa asta. Şi ce altceva pot să fac decât să caut pe google soluţia la problema mea?   Ei şi dau eu peste o mulţime de sfaturi, care de care mai... creative. Numitorul lor comun e însă Bach. Ascultă Bach şi toată imaginaţia ţi se va revitaliza ca prin minune.
Dacă nu-i aşa, înseamnă că ai o mică problemă cu creieraşul.
Dacă ei sunt aşa convinşi, cum să nu încerc? Şi mă pun pe ascultat Bach… Rezultatul? O durere teribilă de cap şi o senzaţie de enervare cum rar mi se întâmplă. 
Durerea mi-o trece, mi-or trece şi nervii, dar eu ce fac? Mă duc la doctorul de familie sau direct la ăla de operează pe creiere?

P.S.
A nu se înţelege că nu-mi place o parte din muzica lui cea duios mângâietoare de urechi. Doar efectul muzicii e un pic... ciudat. 

0 comentarii: