marți, 11 iunie 2013

Mărturisire

Am dăruit câte o bucățică din sufletul meu fiecărui om pe care l-am întâlnit, bucuria mi-a venit ascultând vorbe sincere și calde care mi-au fost adresate numai mie si am plâns pentru că m-au durut vorbele aruncate ca niște pietre în direcția mea.
Nu sunt cel mai bun, sau cel mai frumos, sau cel mai inteligent și nu am nevoie de nimeni să îmi certifice asta.
M-am lăsat influențat de păreri, de vorbe, de răutăți si am pierdut zâmbete,…dar nimeni, absolut nimeni nu m-a făcut să mă simt rușinat de mine, de ceea ce știu că ''sunt'' și ''pot'' să fiu, de ceea ce am și port în suflet. Nimeni nu a putut să îmi ia noblețea sufletească, dragostea, bucuria și seninătatea; mi-au furat nopți și lacrimi, dar nu m-au făcut să mă simt “mic”, pentru că nu sunt!
Goethe spunea:
“Suntem obișnuiți ca oamenii să-și bată joc de ceea ce nu înțeleg și să mârâie la ceea ce-i bun și frumos, care adesea le e nesuferit.”
Nu o să las pe nimeni, niciodată să mă facă să mă simt mic, doar pentru că nu e capabil să înțeleagă, sau să mă înțeleagă.

0 comentarii: