marți, 21 aprilie 2009

Ce tare sunt, am trimis mesaje cunoştinţelor

Şi pentru că uitasem ( cum altfel…), revin: mesaje tembele, standard, pe sms, de paşti, crăciun, zi de naştere, oameni care nu sunt în stare să lege două cuvinte trimit sms sforăitoare şi în versuri (noua modă…nu sunteţi în stare să vă exprimaţi normal, in limba română, gramatical, dar deja aţi trecut la versuri..se pare că versul e treapta superioară a rebusului în zona asta carpato-danubiano-pontică); e mult mai uşor “să-ţi faci datoria” şi să scapi astfel de o grijă trimiţând un sms; când ţi se rupe monumental dar “trebuie”, musai trimite un sms; nu ştii ce text să trimiţi? dă căutare pe google şi vei găsi miliarde de texte; tot dobitocul dotat cu mobil trimite sms ( asta când dobitocul nu e de sex ceva mai feminin şi nu îl utilizează la a-şi fotografia crupa în faţa oglinzii )şi e briliant; tot n-ai găsit nimic pe net? mai aşteptă puţin, sigur o să primeşti de paşti un sms "cool" pe care îl poţi trimite mai departe în masă..
Nu dau sms-uri, nu răspund la sms-uri, nu mă interesează premiile pe sms, mai nou am început să-mi uit telefoanul mobil prin alte părţi decât mă aflu. Un singur lucru mi-aş dori: aş dori dacă se poate să vă sinucideţi mai mult în real.

0 comentarii: