joi, 15 noiembrie 2007

LUPTA CU LEHAMITEA

Şi-mi vine să dau cu căciula de pământ, să mă întreb când o-nceta naţia asta a se mai hrăni doar cu pâine şi circ mediatic.
Jeluia tărăgănat o cucoană în prime-time: "Elodia e moartă-Dar totuşi ea trăieşteeeee" şi poporul e foarte impresionat de proaspăta "baladă"izvorâtă din emisiunile OTV-ului.
C-a făcut Dan Diaconescu ce-a făcut de-a dat românilor subiect de discuţie în metrou, la serviciu, că prea ne-o fi fost viaţa monotonă.
Şi-mi este ciudă că la lucruri bune, constructive, înălţătoare nu ne-am solidariza neică-n halul acesta. Mi-e ciudă că-n tramvai dacă trei oameni văd un şuţ furând cuiva portofelul , se prefac a nu-l vedea. Mi-e necaz că nu se ceartă nimeni cu cei ce-aruncă gunoaie pe stradă. Mi-e necaz pe toată toropeala asta-n care ne-am scufundat , şi care ne transformă minţile în plastilină. Plastilină, cu care se joacă şi Diaconescu, şi ştirile şi politicienii.
Acesta să fie destinul românesc post-revolutionar?
Uniii fură, alţii îi arată cu degetul, iar restul stau pur şi simplu inpasibili pe margine...??? Spărgând seminţe şi prizând televiziune???

0 comentarii: