joi, 8 noiembrie 2007

PENTRU SOŢIA MEA...

Te-am întâlnit atunci când nici nu credeam că mai exist eu ca suflet, eu ca bărbat, când îmi era teamă de oameni, teamă de mine, când îmi era teamă să mai iubesc. Ai venit într-o zi, când iarna bătea în geam, în timp ce toamna încerca să-şi câştige cât mai mult teritoriu. M-a ajutat iarna, m-ai ajutat tu, să nu m-acopere frunzele uscate. Fiecare lacrimă ce curge pe obrajii mei acum, scoate la iveală amorţeala care mă cuprinsese, dar sunt lacrimi de fericire pentru că ai apărut, pentru că m-ai scos din starea în care, încetul cu încetul, mă cufundam.
Te căutam de mult, te căutam în vis de zi, în vis de noapte. Te-am găsit aievea, nu prinţesă, nu eroină dintr-un film şi nici nălucă din vis...un om adevărat. Acum am uitat de tot, de iarnă, de năluci, de zâmbet ascuns, de umbre din surâs. Cu tine sunt altfel, mă faci să zâmbesc, să râd, mă faci cu adevărat fericit. Sărutările tale îmi înalţă aripile spre culmile cele mai înalte, mângâierile tale mă alintă, vorbele tale mă liniştesc. Nu există cuvinte nici pentru tot ce simt faţă de tine, nici pentru rolul pe care-l joci în viaţa mea.
Eşti importantă pentru mine, pentru sufletul meu, pentru viaţa mea. TE IUBESC...şi aş vrea să strig asta foarte tare, să auzi tu, să mă audă tot cerul. Să audă cât de fericit sunt că exişti, că te am, să vorbească stelele între ele şi să se unească pentru a mi te lăsa aşa cum eşti, pentru a te putea păstra în continuare în viaţa mea. Iarna din suflet a plecat, primăvara a trezit amorţeala din mine, a scos la iveală sufletul ce tindea să îngheţe pentru totdeauna. Păstrează-mă aşa cum sunt, rămâi pentru mine aşa cum eşti şi mai ales...ceea ce eşti, o fiinţă importantă în drumul pe care merg fără să privesc înapoi...!!!

MySpace Graphics - Roses
MySpace Layouts - Roses
Free Comments & Graphics Codes

1 comentarii:

roxana toma spunea...

raman si te iubesc!